|
|
||||||||
![]() |
Chat je aplikacija u kojoj vam je omogućen razgovor s ostalim korisnicima uživo. Drugim riječima, nema čekanja na odgovor, vaša se konverzacija može odvijati u realnom vremenu, gotovo kao da sjedite u istoj sobi, dok se, zapravo, nalazite možda čak i na različitim krajevima svijeta. Chat aplikaciji mogu pristupiti svi korisnici Komunikatora koji imaju svoj net ID, bez obzira na to gdje se nalazili. Umjesto skupih međunarodnih telefonskih poziva, pričajte s prijateljem na drugom kraju svijeta gotovo besplatno, a ako ste samo željni društva, pridružite se Chatu, odaberite sobu i steknite nove virtualne prijatelje. Budite povezani sa svojim posebnim Chat prijateljima i šaljite im poruke čak i kada nisu spojeni na Chat, razgovarajte s poznatima i slavnima u posebnim Chat Set događajima ili jednostavno uživajte u opuštajućem čavrljanju s vašim novim i starim online prijateljima. |
![]() |
U chat aplikacijama razvile su se posebne metode komuniciranja kraticama radi postizanaj što veće brzine izmjene poruka. Evo nekoliko često korištenih kratica i njihovih značenja. |
|
|||
Popis funkcionalnosti chata |
|
|
Često postavljena pitanja o chatu |
Na ovoj stranici možete pronaći često postavljena pitanja koja korisnici postavljaju službi za korisnike vezana uz chat. Ukoliko imate pitanje vezano uz korištenje chata, molimo da prvo prođete kroz ovdje iznesena pitanja. Ukoliko ne pronađete pitanje (i pripadajući odgovor) slično vašem, kontaktirate službu za korisnike na besplatni telefon 0800 9000 |
![]() ![]() ![]() |
|
Pristup chatu | |
Tko može pristupiti Chatu? |
Chatu mogu pristupiti svi korisnici Komunikatora koji imaju svoj net ID. Nakon početnog logiranja, dovoljno je samo aktivirati Chat aplikaciju, ući u predsoblje i odabrati sobu u kojoj želite chatati ili kreirati novu. |
Aktivirao sam Chat i ništa se ne pojavljuje na ekranu. Zašto? |
Chat aplikacija temeljena je na programskom jeziku Java. Kako bi se u vašem internet pregledniku mogao prikazivati Chat, morate imati instaliranu Java podršku. Ukoliko ste naišli na ovakav problem, sa stranica www.java.com downloadajte Java Runtime Environment (JRE) aplikaciju i probajte se ponovo uključiti u Chat. Ukoliko se problem ni tada ne riješi, kontaktirajte službu za korisnike T-Coma na broj telefona 0800-9000. |
Kojoj sobi mogu pristupiti? |
Kao registrirani korisnik možete pristupiti bilo kojoj sobi osim zaključanim sobama. Klikom na gumb 'Rooms' pokazat će vam se popis svih dostupnih soba s brojem korisnika koji su trenutno u njima. Dvostrukim klikom ulazite u odabranu sobu. |
Kako mogu kreirati vlastitu sobu? |
Kada otvorite listu postojećih soba, kliknite na 'Create your Chat Room', upišite informacije koje se od vas traže i krenite u Chat. Vaša soba ostat će aktivna dok god u njoj ima korisnika. Jednom kada svi korisnici napuste sobu, ona se briše. |
Kako mogu pronaći željenu sobu? |
Ako se na serveru u određenom trenutku nalazi mnogo otvorenih soba, moguće je da ih nećete sve vidjeti na popisu. Kako bi vidjeli popis soba, upišite komandu /list, a kako bi vidjeli popis soba filtriranih po određenom kriteriju upišite komandu /list *kriterij* - tada će se na popisu pojaviti samo sobe koje u imenu imaju riječ upisanu između zvjezdica. |
Komunikacija u chatu | |
Što se sve nalazi u Chat sučelju? |
U Chat sučelju nalazi se popis soba u koje možete ući. Nakon odabira sobe, pred vama se nalazi glavni ekran u kojem se vidi razgovor, ispod kojeg je linija u koju upisujete vlastiti tekst. Tekst svojih poruka možete obogatiti smajlijima, akcijama i tekstom u boji klikom na za to pripadajuće ikone. Unutar sučelja nalazi se i popis ostalih korisnika koji se nalaze u sobi (vaš nadimak na tom je popisu podebljan , korisnik sa znakom @ ispred nadimka je administrator). |
Kako mogu poslati poruku na Chat? |
Nakon što ste odabrali Chat sobu, upišite tekst svoje poruke u liniju ispod prozora s razgovorom. Poruka će se poslati nakon što na tipkovnici pritisnete tipku Enter, kombinaciju tipaka CTRL+S ili nakon što kliknete na gumb 'Send'. |
Kako mogu poslati privatnu poruku? |
Odaberite korisnika sa popisa i kliknite dvaput na njegovo ime - otvorit će se novi prozor unutar kojeg ćete razgovarati samo vas dvoje. |
Kako mogu poslati smajlije, akcije ili zvukove? |
Unutar Chat sučelja, ispod linije za upis poruke, nalazi se meni na kojem možete odabrati sve spomenute elemente. Osim toga, tu se nalaze i vaše privatne opcije, lista avatara koje možete koristiti u Chatu, popis prijatelja koji sami kreirate, lista korisnika koje želite ignorirati i tako dalje. |
Ukoliko imate pitanje koje nije navedeno ovdje, pošaljite ga na e-mail: kontakt@t-com.hr ili nazovite službu za korisnike na besplatni telefon 0800 9000 |